Digital media and a new society: a look at human interactions and organizational relations

Autores

  • Suzana Gilioli Nunes UFT
  • Nelson Russo de Moraes Universidade Estadual Paulista "Júlio de Mesquita Filho" - UNESP
  • Fernando da Cruz Souza Universidade Estadual Paulista "Júlio de Mesquita Filho" - UNESP

Palavras-chave:

mídias

Resumo

It is at least essential for discussions in the field of communication, organizations and social relations in general this work I had the honor to preface. However, despite being indis- pensable, it goes beyond this single adjective. I will indicate just a few to give the reader a taste of what they will find along the pages, which I have delighted in less than a day. That’s right, less than a day. Not for the lack of time, but for the pleasure that time has given me. Instigating. Bold. Interesting. Amazing. I will stop here the adjectives and leave the others for the reader to choose their own, after all, the Portuguese language is rich and this work deserves many others adjectives that I am leaving between the lines.

Biografia do Autor

Nelson Russo de Moraes, Universidade Estadual Paulista "Júlio de Mesquita Filho" - UNESP

Professor Associado na UNESP. Livre-docente em Gestão e Educação Ambiental. Doutor em Comunicação e Cultura Contemporânea (UFBA). Mestre em Serviço Social (UNESP) e Graduado em Administração (ITE/Bauru).

Fernando da Cruz Souza, Universidade Estadual Paulista "Júlio de Mesquita Filho" - UNESP

Mestrando em Agronegócio e Desenvolvimento/PGAD - UNESP. Graduado em Administração pela UNESP. Editor Técnico da Revista Observatório.

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Publicado

2020-12-24

Como Citar

Nunes, S. G., Moraes, N. R. de ., & Souza, F. da C. (2020). Digital media and a new society: a look at human interactions and organizational relations. Portal De Livros Da Editora, 1(54), Lv54. Recuperado de https://sistemas.uft.edu.br/periodicos/index.php/editora/article/view/11281